torsdag den 3. maj 2012

nu i Queenstown

Så ankom vi igår til Queenstown efter et par fede dage i Franz Josef, hvor vi var ude og vandre på gletsjere og en tur i de lokale hot pools og blive opløst. Jeg må ærligt tilstå at jeg bliver mere og mere vild med det her land.

Fra venstre: Franz Josef (gletsjer), Anne og mig
Idag har vi taget os en velfortjenet slapperdag efter et godt pakket program den sidste uges tid der sluttede igår med en otte timers bustur. I morgen skal vi så ud og sejle ved Milford Sound som også omtales som verdens ottende naturvidunder. Så ja jeg ville lyve hvis jeg sagde jeg ikke glæder mig, også selvom det indebære at vi skal op lidt før syv. Så nu sidder vi bare på værelset, som det indtil vidre lader til vi har for os selv i aften (jeg er ved at være lidt træt af fælles værelser) og høre lidt musik og hygger, inden vi skal finde udaf hvad vi har lyst til at have som aftensmad (ja det er de svære valg man tager her nede).  men nu når jeg har betalt for internet i dyre domme må jeg velheller også lige upload et billede til jer.

nååh ja og så bare så I kan blive lidt misundelig skal I da også have et billede af udsigten fra vores værelse.

Men jeg tror det må blive det hele fra mig nu her. Vi skrives. og ja ses jo også snart igen :-).



Ingen kommentarer:

Send en kommentar