søndag den 29. april 2012

så bleve det tid igen.

ja nu måtte jeg jo hellere til at begynde at skrive lidt igen. Jeg har mødtes med Anne og vi har boet hos en familie i en by der hedde Motueka. en dejlig familie på fire hvor Tina moreren har danske rødder. her har vi haft  en dejlig af slappet uges tidhvor vi har hjulpet familien med at flytte ud i deres nye hus i  et smukt område ved Kaiteriteri ca tyve minutters køresel fra Motueka. vi har også været ude og plukke pærer med deres børns Rudolph Steiner skole. og været ude og få en dukkert i det Tasmanskehav. lørdag begynde vi så en to dages tur i Abel Tasman National Park. en oplevelse jeg kan anbefale, det er uden tvivel noget af det aller mest smukke jeg har set i hele mit liv og det er helt sikkert en tur som jeg aldrig kommer itl at glemme. nu sidder jeg så på et værelse på et vandrehjem i Nelson sammen med Anne og har den næste uges tid planlagt med bus og over nat nigener. en tur der færst tager os ud til Punakaiki hvor vi skal se Pancake rocks, til Franz Josephes gletsjerenog ned til Queenstown hvor vi skal ud og sejle ved Milford Sound. jeg må helt ærligt sige at det hele give lidt sommerfugle i maven lige så stille.

ov ja og I får lige et billede i dagens andledning ja det var ikke nemt at beslutte om det skulle være et fra parken eller fra pære plantagen men tror jeg valgte rigtigt.

men det bliver så alt fra nu vi skrives jeg skal nok prøve at være hurtigere næste gang.
mvh Emil

Ingen kommentarer:

Send en kommentar