tirsdag den 20. marts 2012

regn regn regn...

jeg maa erligt tilstaa jeg ikke har saa meget at berette om. der er ikke sket det store her nede paa den anden side af jorden den sidste uges tid.
det er ogsaa delvidst derfor at jeg ikke rigtigt har faaet skrevet saa meget paa bloggen.
der er dog lidt at skrive om. Sidste soendag var jeg ude paa jagt efter vilde geder sammen med Patrick, jeg fik skudt to, ramt med to glimrende skud hvis jeg selv skulle sige det. det foereste skud direkte i gennem nakken og halsen paa den foerste ged og det andet et rent lunge skud. jo saa har man ogsa proevet at skyde med en riffel. vi har ogsaa foet en ny slgs dyr paa farmen. Rachel mente nemlig at der var god mening i at koebe tre pattesvin og fede dem op. og helt naturligt saa ville vi som danskere da ikke argumentere i mod det.
de sidste par dage har det ikke staaet paa andet end regn , saa det er begrendste hvor meget arbejde vi har lavet. Patrick og jeg har dog vaeret ude og flytte lidt kvaeg i dag og blevet godt gennembloedt i processen. Men jeg har begyndt en god bog som jeg lige saa stille er ved at naa til enden paa saa nu maa det gerne snart stoppe med at regne igen.

men det bliver alt for i aften. vi skrives og nu smutter jeg i seng.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar