mandag den 12. marts 2012

endnu en dag er gået...

Først vil jeg lige sige at jeg har ændret udseendet på min blog, jeg håber det gør den lidt mere let læselig.
jeg har haft en stille weekend med fejring af Patricks fødselsdag lørdag. dette startede med at vi var ude og bade i varmt kildevand, i en lille landsby halvanden times kørsel fra hvor vi bor. det er klart en oplevelse der kan anbefales til alle og enhver. her efter kørte vi hjem igen hvilket fore gik med Patrick, Tom og mig på ladet af Toms truck med en frygtelig masse øl og tøserne inde i bilen. her efter kom vi hjem fik noget virkelig godt hjortekød, fra et dyr Patrick skød fredag, og så med hygge, øl og snaps til langt ud på natten. søndag stod så i dagens natur på afslapning og pasning af tømmermænd, og en overskuelig mængde have arbejde.
I dag (mandag) har vi så været ude og fælde en god mængde træer der var vokset sig så store de nåede på i el kablerne til Toms hus. dette gik dog ikke helt smerte frit da de to sidste store træer vi fældede faldt ned i el kablerne og sprang dem (der var heldigvis ingen spænding på). Det resulterede så i at Tom måtte save mere i det træ han lige havde fældet. Træet var dog desværre i spænde så da han skar igennem det, sprang det op og slog Tom et par meter ned af skrænten med motorsaven i hånden. heldigvis skete der ikke noget pga. saven men han er banket godt blå op ad skulderen. han har dog været på hospitalet her til aften og der er ikke noget der er brækket. Jeg må snart indse at det ikke er et helt ufarligt arbejde at være farmer.
men det må være alt for nu vi skrives....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar