torsdag den 8. marts 2012

mere regn.

så blev det tid til at jeg ville skrive lidt igen.
og det første jeg lige kommer i tanke om er regn regn regn, og rigtig meget af det. ja man skulle ikke tro det var sensommer her nede.
de sidste par dage har vi tjekket en stor gruppe køer for at se om de var med kalve. Og alt i alt ser det meget fornuftigt ud, med kun ganske få der er uden. I dag er så en ret så stille dag hvor Jim, Rachel og de to andre wwofere er taget ned til byen, imens jeg sidder her sammen med Lizzy og hendes datter.
I morgen står den på fejring af Patricks 21års, og det kommer til at foregå med tui øl og rød Aalborg, jaja det er en sjælden kompination. men det skal nu nok også blive en god dag.
alt i alt så nyder jeg stadig mit ophold, og nyder det selskab der er omkring mig.
men jeg smutter lige så stille igen. vi skrives.

1 kommentar: