søndag den 25. marts 2012

fri weekend, eller saadan ca.

nu er en lang weekend uden de "voksne" ved at gaa paa hael.ja og hvad kan vi saa berette om fra de sidste par dage.
jo fredag sagde vi farvel til Jim og Rachel, der tog afsted til Rachels mors 80aars foedselsdag.Jeg havde lidt haabet paa dette betoed en mere eller mindre arbejdsfri weekend, men nej her der blev efterladt en god lang dosmer seddel  med arbejde vi kunne give os til. hvilket desvaerre kun indbar hegnarbejde. Loerdag stod vi saa op saa vi kunne vaere igang ved en otte tiden og begynde at rette de foerste hegn. Dette gjorde vi saa indtil lidt over middagstid hvor efter vi laante Jims foraeldres bil og koerte ind til byen. her tog vi en dukkert ved stranden (vi havde 26 grader), saa nu kan jeg ogsaa sige at jeg har proevet at bade i Stillehavet. Her efter gik vi ud og koebte ind til vi kunne have bare lidt en hygge weekend, dvs. (rigeligt) oel , chips, et par dvder osv. loerdag aften stod menuen saa paa noget af det koed vi skar ud af den hest vi slagtede i sidste uge. jeg vil klart anbefale hest koed. og efter aftensmad drak vi lidt oel og saa film.
soendag startede vi paa at arbejde med hegnene omkring kl 9 men loeb toer for nogele af de materialer vi skulle bruge ret tidligt saa vi stoppede lidt foer middag. derefter stod den paa film og hygge resten af dagen. I dag har vi saa igen arbejdet med hegn. (ja vi er ved at vaere gode til det). Vi forventer Jim og Rachel tilbage i dag efter aftensmads tid.
Men nu vi jeg saette mig ind i sofaen og spise en pose vingummi. og proeve at huske paa at ringe til mine foraeldre senere og sige tillykke med bryllerpsdagen. Ja det blev vidst alt i denne omgang, vi skrives. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar