søndag den 19. februar 2012

mens vi venter...

Ja nu sidder jeg her ved sammen med Jim, Tom og Adelin, Toms Kæreste, og venter på en vogn der skal komme og hente ti red deers. så jeg må tilstå jeg mest lige skriver for at få lidt tid til at gå.

Det er helt vildt fedt her nede jeg er vild med naturen her, det er lidt underligt at se palmer og fyretrær næsten ved siden af hinanden, men jeg skal nok vende mig til det. jeg var med ude og drive kvæg sammen igår og hold op hvor var det fedt at se Tom og Jim på hver deres heste piftene efter hundene og se hvordan de har kontrol over det hele. og selvfølgelig fik jeg ikke mit kamera med ud da de var igang... flot Emil...
Jeg må tilstå jeg er begyndt at mærke jeg er langt hjemme fra, eller faktisk kun rigtig på mad fronten, (ingen kommentarer der tak). for jeg må tilstå jeg savner et stykke rugbrød helt vildt meget og en skål havre gryn ville nu heller ikke gøre noget. men jeg må jo nok se i øjnene at jeg kommer til at undvære det.
men det var vidst alt for mig nu.

nååh ja foresten der kommer ikke lige så mange billeder på bloggen, internette her ude er ikke så voldsomt hurtigt her oppe.
men jeg smutter ind og ser film med de andre... vi skrives...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar