torsdag den 23. februar 2012

Manuelt arbejde... not my thing...

så er der gået endnu en dag og mens jeg venter på at aftensmaden skal blive klar tænkte jeg at jeg lige ville skrive lidt.
vi startede dagen idag med at stakke noget der mindede om et lastvognslæs af planker og plader og lignende fordi, ja det rodede. Her i eftermiddags har vi så fået afhornet de alle sidste kalve (forhåbentligt jeg synes de bliver ved med at finde flere hele tiden). og såvidt jeg har forstået så står den på arbejde med fårende i morgen hvilket i bund og grund indebære at få dem og i en mindre fold og klippe det uld der sidder lort i af dem så de professionelle klippere kan kommer til at klippe dem uden at skulle tænke på det... jojo det skal nok blive godt.
jeg nyder virkelig stadig væk at være hernede og igen idag har vejret været skønt hvis man lige ser bort fra at det blæser en hel pelikan her oppe på bjerget. men det er vidst at fra mig nu, jeg håber ikke i savner mig alt for meget hjemme. vi skrives.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar