tirsdag den 21. februar 2012

av av av...

saa er endnu en dag gaaet og jeg har faaet en flok nye oplevelser der i blandt den at vejret her ned kan skifte meget kraftigt meget hurtigt hvilket mine krebse roede arme og nakke kan bevidne om. Patrick og Mette de to andre danske woofers der er kommet her ned er ganske flinke mennesker, dog med begge med en del mere landbrugs erfaring end mig... ja jeg ved godt man ikke rigtigt kan have mindre.
vi har idag haft endnu en dags arbejde med kalvene, med afhornning, men jeg er nu selv ved at blive ret handig til det... (hvis jeg selv skulle sige det).
Rachel og Jim som jeg er her ovre hos er to fantastiske mennesker med virkelig god humor, og bare i det hele tagat rare at vaere sammen med, og Rachel er langt fra talentloes i et koekken, heldige mig.

i morgen staar den paa arbejdet med faar og jeg haber vejrudsigten tager fejl for jeg maa tilsta at regnvejr ikke rigtigt staar oeverst paa min oenske liste lige nu.

men jeg tror vidst det var alt for nu, vi skrives.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar