fredag den 17. februar 2012

Gisborne

Så er jeg efter en alt for lang rejse og en overnatning ved Anne i Hamilton ankommet til Gisborne, Jeg har fået et bad lidt at spise og kan ligeså stille høre det opredte dobbelt seng kalde på mig. og den kalde højt...

Jeg bor her med Rachel og Jim, og er blevet hentet af deres Datter Lissy inde i Gisborne by idag. Her er i øjeblikket en anden woofer end mig en pige der heller Laura, men så vidt jeg lige har forstået det så smutter hun videre på mandag. hvor der så til gengæld kommer to danske woofers her over.

jeg tror mere eller midere det bliver alt fra mig fra nu af og så tror jeg, jeg vil suse ind i seng. men i skal da lige have et billede af udsigten. jeg undskylder på forhånd kvaliteten jeg er stadig ikke helt blevet venner med indstillingerne på mit kamera...
vi skrives :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar