fredag den 13. april 2012

Så er den næste etape planlagt...

Nu sidder jeg så her alene hjemme, og kigger ud på grå vejret og har endelig fået mig selv til at tage mig sammen til at skrive lidt.jeg er endelig begyndt at lave lidt igen, efter at det har har regnet i store dele af de sidste to uger. ja vejret er snart så skidt her nede så man skulle tror at man var hjemme i Danmark. de sidste dage har mest gået med at gøre brænde klar til vinteren, ikke det mest spændende job men det skal jo gøres. jeg har også vaccineret får her i mandags, så jeg får stadig lov til at prøve lidt, spændende arbejde.
Men den største nyhed er jo nok at planerene til resten af rejsen er ved at falde på plads og jeg her den 23 rykker ned til Nelson på den mest nordlige del af sydøen. her mødes jeg så med Anne også drøner vi så afsted på en rejse rundt på sydøen, hvor Milford Sound, Able Tasman park og Queenstown indtil vidre er på listen over ting der skal ses. Der skal dog nok dukker flere ting op undervejs. som skal undersøges.
Men nu må jeg ud og kigge på mit vansketøj.
Så jeg smutter nu, vi skrives.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar