søndag den 1. april 2012

nu hos naboen....

Så var det endelig tid til at jeg måtte skrive lidt igen her. og ja der er faktisk lidt at skrive om i dag. jeg er rykket over til et par naboer, Jane og Warrick for at arbejde da der ikke rigtigt længere var arbejde til tre hos Sansons. men der med ikke sagt det er et skidt byt. Jeg bor stadig oppe på det samme bjerg dog på den anden side af det nu. jeg har indtil vidre ikke lavet det store arbejde her. jeg har lavet lidt små reperationer her og der. men ikke noget meget omspændende.
 idag har vi så været oppe og hjælpe nogen venner af familien med at flytte men det har så givet en andledning til at jeg er kommet lidt væk fra Gisborne. jeg har for første gang i mit liv idag set en aktiv vulkan, med røg og det hele.
vores tur ud til flytningen gav os også en anledning til at køre et stykke langs nordkysten hvilket var utroligt pænt og med højt solskin.
jeg er ked af at sige det nok bliver alt for nu. jeg er godt brugt idag og vi har skiftet til vinter tid (jeg er kun ti timer foran nu) så mit indre ur er lidt fra den.
men vi skrives.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar